شناسهٔ خبر: 173491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

ترقی و پیشرفت کشورمستلزم فعالیت خبرنگاران در اطلاع رسانی دو سویه است

شاکرمی لرستان۳ مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: عزم و اراده خبرنگاران در اطلاع رسانی واقعیات به مسئولان و مردم راه را برای خدمات رسانی بیشتر فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)؛بهزاد شاکرمی با تبریک فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار اظهار داشت: این روز یادآور رشادت و شهامت شهید والامقام محمود صارمی است که عاشقانه و جسورانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان شیرین خویش به حرفه خبرنگاری ارزشی والا اهدا نمود.

وی با اشاره به این حدیث از حضرت علی علیه السلام که تلخی حق را تحمل کن و مبادا فریب شیرینی باطل را بخوری؛بیان کرد:۱۷ مردادماه روز حق گویی و حق جویی است و در این میان هم مسئولان و هم مردم باید مواظب تلخی و شیرینی این حق گویی ها باشند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان به رسالت خطیر و حساس خبرنگاران هم گریزی زد و تصریح کرد:دانستن واقعیات حق مردم بوده و وظیفه ادای این حق در جامعه اسلامی ما بر عهده خبرنگاران است که با شجاعت و رعایت اخلاق و قانون آن را انجام می دهند.

شاکرمی یادآور شد:در میدان رسیدن به عدالت و مقابله با دروغگویان زور قلم از تمامی سلاح ها بیشتر است.

وی یکبار دیگر در پایان روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز؛اصحاب رسانه،اهل قلم و تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و گفت: برای تمامی خبرنگارانی که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت و بیان حقایق تلاش می کنند، سلامتی و توفیق ادامه فعالیت از خداوند متعال خواستارم.